Informatii utile

 

Cum ma inregistrez?
Cum comand?
Cum platesc?
Cum intru in posesia produselor comandate?
Care sunt taxele de transport?
Ce garantie au reperele comandate?
Ce conditii trebuiesc indeplinite pentru returnarea produselor?
Care sunt producatorii pieselor?
Cum aflu preturi la produsele care nu apar in catalog sau lista?
 
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Cum ma inregistrez?

     - pentru a va deschide un cont pe site-ul nostru, aveti urmatorii pasi de facut :
       1. apasati pe " INREGISTRARE CONT"
        - apoi completati datele dvs., necesare pentru deschiderea contului   
       - adresa de e-mail impreuna cu parola, cu care v-ati inregistrat, sunt necesare accesarii contului dvs.
       2. apoi apasati pe " INREGISTRARE CLIENT "
         sunteti inregistrat,veti primi un e-mail cu confirmarea de inregistrare
 
       - deschiderea contului se face pe persoana fizica si ulterior, daca este cazul, se adauga persoana juridica
       - pe un cont pe persoana fizica se pot adauga la " DATE DE FACTURARE " mai multe
persoane juridice  si mai multe masini la " INREGISTREAZA INCA O MASINA "
       - prin autentificare aveti urmatoarele avantaje :
         - puteti modifica
DETALII CONT
         - sa efectuati o
COMANDA ( la pret cu reducere )
         - sa efectuati o
CERERE OFERTA PRET
         - sa
INREGISTRATI O MASINA NOUA
         - sa completati
DATE DE FACTURARE FIRMA ( una sau mai multe )
         - sa completati
ADRESA DE LIVRARE ( una sau mai multe )
         - sa vedeti lista de
MASINI INREGISTRATE ( una sau mai multe )
         - sa modificati
PAROLA
         - sa modificati
ADRESA DE E-MAIL
       3. pentru inregistrarea unei masini apasati pe “MASINI INREGISTRATE” din
           meniul de sus apoi butonul “INREGISTREAZA O MASINA” ,din meniul nou aparut.       
           PASUL1:alegeti masina din lista (marca, modelul, caroseria si motorul)
           PASUL2:completati talonul virtual, cu datele necesare pentru o identificare cat mai
           corecta a reperelor  ( scrieti " nu stiu ", in casutele despre care nu aveti informatii )
          - va rugam sa acordati o mare atentie completarii datelor ; orice eroare poate duce
           la o identificare gresita
          - seria de motor nu se afla in talon ci in cartea de identitate ( acest camp nu este
            obligatoriu, la inregistrare )      
          -dupa aceea apasati pe " INREGISTREAZA MASINA "

Cum comand?

     - puteti comanda telefonic ,la pretul fara reducere
     - o comanda, la pretul cu reducere, se poate trimite, doar din fisa dvs., dupa ce v-ati
       autentificat
     - intrati in contul dvs. pe " MASINI INREGISTRATE " si apasati pe " SELECTEAZA MASINA "
     - apasati pe grupa de produse , pe care o doriti ( de ex. FRANE ),apoi apasati pe 
   subgrupa de produse dorita pana ajungeti la piesa dorita(ex:”Discuri de frana-Placute de frana”>>>”Placute frana-fata”)-punand cusorul pe fotografie aceasta se va mari automat,asa puteti vedea detalii ale reperului ales
     - dupa ce apasati pe " ADAUGA IN COS ", trebuie sa bifati producatorul pe care-l doriti 
 -dupa aceea apasati pe " CONTINUA CUMPARATURILE ", in cazul in care mai doriti si un alt reper
 -daca nu mai doriti si altceva apasati pe " TRIMITE COMANDA "
     - in urmatoarea fereastra trebuie sa va alegeti date de facturare si modalitate de livrare
     - bifati persona pe care doriti factura si adresa de livrare
     - daca doriti sa veniti dvs. dupa produse, completati in rubrica “OBSERVATII “ de
      ex. “Doresc sa ridic piesele de la sediul Dvs.”
 -dupa aceea apasati pe " CONFIRMA COMANDA SI TRIMITE ", apoi pe email-ul dvs., veti primi un tabel cu reperele comandate
 - dupa ce ati efectuat comanda, veti primi un e-mail de confirmare a comenzii,si veti fi contactat telefonic pentru confirmarea ei de catre dvs.
 - timpul de onorare pentru o comanda este de minim 1 ora si maxim 5 zile , dupa confirmarea
  telefonica
   - in cazul in care, aveti nevoie urgent de reperele pe care le-ati comandat, va rugam sa ne comunicati telefonic acest lucru, pentru a grabi confirmarea si procesarea comenzii
   - daca durata de onorare a comenzii nu este convenabila pentru dvs., comanda se poate 
 anula telefonic
   - o comanda neconfirmata telefonic, se anuleaza in 3 zile
   - o comanda neridicata, se anuleaza in 15 zile

Cum platesc?
     - plata se va face ramburs la curier, pentru care veti primi chitanta
     - factura/bon casa cu produsele cumparate, o veti gasi in colet
     - la sediul nostru din Bucuresti, Str.Viitorului,155,Sector 2, puteti achita cash
     - se poate alege si plata prin ordin de plata sau cec, insa produsele se pot ridica
     sau  trimite, doar dupa ce contravaloarea intra in contul nostru
     - valoarea de facturare este cea din comanda trimisa, fara a tine cont de modificarile
 ulterioare a preturilor pe site
 
Cum intru in posesia produselor comandate?
 
-   daca alegeti sa ridicati produsele dvs., va asteptam la sediul nostru din Bucuresti, Str.Viitorului,155,Sector 2
 
- livrarea prin curier, se face in aproximativ 24 ore, doar in orasele cu sediu Fan Courier
 
   - dupa expediere, veti primi un e-mail de onorare a comenzii cu nr. de aviz curier si valoarea totala a rambursului ( valoare marfa + transport )
 
   - doar dupa ce achitati valoarea rambursului, puteti verifica continutul coletului si in cazul in care este vreo problema,va rugam sa ne o comunicati telefonic si sigur o vom rezolva

 - timpul de onorare pentru o comanda este de minim 1 ora si maxim 5 zile , dupa confirmarea telefonica 

 - in cazul in care, aveti nevoie urgent de reperele pe care le-ati comandat, va rugam sa ne comunicati telefonic acest lucru, pentru a grabi confirmarea si procesarea comenzii

 - daca durata de onorare a comenzii nu este convenabila pentru dvs., comanda se poate anula telefonic.
 
      -in celelalte localitati in care nu exista sediu Fan Courier se va percepe o taxa suplimentara de 1leu/kilometru pentru distanta de la cel mai apropiat sediu Fan Courier la sediul Dvs.
 
     - din motive obiective, bateriile si geamurile(parbriz,luneta,geam usa) nu se 
       pot livra prin curier

Care sunt taxele de transport?
   In Bucuresti:
   -puteti opta sa ridicati de la sediul nostru din Str.Viitorului,155,sector2.
   -daca optati sa vi se livreze,atunci vi se va comunica data si ora la care
va putem livra,taxa fiind de 15lei pentru comenzi mai mici de 300.00 lei,si
0 lei pentru comenzi mai mari de 300.00 lei.
   -puteti opta si pentru livrare cu FAN COURIER,conditiile fiind aceleasi,in plus
se va percepe o taxa de ramburs de 10,00 lei.
    In Tara:
  - pentru o comanda de peste 300 lei, transportul este GRATUIT numai in localitatile cu sediu Fan Courier,iar taxa de ramburs o veti achita dvs.(10lei+2% din valoare) in limita a 15 kg.
     - pentru o comanda mai mica de
300 lei, taxa de transport  vi se va comunica telefonic iar taxa de ramburs o veti achita dvs.(10 lei+2% din valoare)
     - taxa de transport, nu se achita separat la curier, este inclusa in valoarea rambursului si este valabila , doar pentru localitatile cu sediu FAN COURIER 
.
     
Anvelopele si jantele se taxeaza separat in functie de greutatea volumetrica. 
Ce garantie au reperele comandate?
    - conditiile de garantie le gasiti pe spatele facturii cu produsele cumparate
    - marea majoritate a produselor, au perioada de garantie de 18 luni
    - pentru a beneficia de garantie, trebuie sa montati piesele intr-un service autorizat R.A.R., pentru tipul dvs. auto si sa pastrati factura de montaj
    - in cazul in care un produs s-a defectat in perioada de garantie, trebuie sa aduceti sau sa trimiteti :
         1. piesa deteriorata
         2. copie dupa talonul masinii pe care a fost montata piesa
         3. factura de montaj intr-un service autorizat R.A.R., pentru tipul dvs. auto
si tipul de lucrare.
         3. deviz de constatare a defectiunii, facut intr-un service autorizat R.A.R., pentru tipul dvs. auto  ( de la caz la caz, veti primi o alta piesa sau contravaloarea ei de facturare )
Ce conditii trebuiesc indeplinite pentru returnarea produselor?
      - returul de marfa se poate face in maxim 10 zile, de la cumparare
      - piesa nu trebuie sa aiba urme de montaj si ambalajul nu trebuie sa fie deteriorat
      - pentru a face returul de marfa prin curier, trebuie :
         1. sa ne anuntati telefonic, cand doriti sa trimiteti coletul
         2. sa ambalati produsul, pentru a proteja ambalajul original
         3. sa etichetati coletul cu expeditor si destinatar
         4. sa predati coletul la FAN COURIER EXPRESS
         5. aveti transport de platit,nu platiti transport numai daca piesa a fost    livrata gresit de catre noi.
Nu cereti ramburs
         6. dupa ce produsul va ajunge la noi, veti fi contactat telefonic, pentru a
             stabili ce veti cumpara de contravaloare
         7. puteti lasa valoarea in credit, pentru urmatoarea achizitie. 
Nu rambursam banii decat daca s-a produs o greseala din partea noastra.
Care sunt producatorii pieselor?

       - in meniul de jos " Cataloage Producatori ", pentru producatorii cei mai reprezentativi in stocul nostru aveti adresa site-ului respectiv
   -in meniul de adaugare in cos aveti in rubrica “Denumire/Producator”,puteti vedea producatorul piesei resperctiv:
“TOPRAN”-HANS PRIES GMBH GERMANIA
“GM”-OPEL(GENERAL MOTORS)
“UNIPOINT”-UNIPOINT ELECTRIC MFG
       - daca aveti nelamuriri despre producatorul pe care sa-l alegeti, va stam la dispozitie la telefoanele de pe site
       - la marea majoritate a producatorilor, tinind cont de raportul calitate / pret, il puteti alege pe cel mai potrivit,  dupa bugetul dvs.
       - pentru detalii suplimentare, inainte de a trimite o comanda, puteti consulta foto, anexata aproape fiecarui produs
       - pentru produsele cu piesa la schimb, este necesar sa aveti piesa veche defecta, nu deteriorata si curatata ( in caz contrar valoarea piesei cumparate este mai mare cu 75% )
         - existenta diferentelor de pret, pentru producatori asemanatori, apare datorita faptului ca sunt mai multi furnizori, de la care ne facem aprovizionarea si fiecare are politica sa proprie de a face preturile
 
Cum aflu preturi la produsele care nu apar in catalog sau lista?
     - va rugam, nu faceti cereri de pret pe email, o parte din preturi le gasiti in
      " CATALOGUL DE PRODUSE"
     - pentru preturi la alte repere trebuie sa apasati " CERERE OFERTA  ", doar
     din contul dvs.
     - selectati masina pentru care faceti cererea de oferta
     -completati in josul paginii la rubrica “CEREREA DVS.”,reperele solicitate
    - apasati pe " TRIMITE CERERE OFERTA
    -cererea dvs va fi prelucrata in timpul cel mai scurt si veti primi un e-mail cu
     oferta noastra de pret si disponibilitate
    - in cazul in care, aveti nevoie urgent de un pret la un reper, dupa ce trimiteti
      cererea de pret, va rugam sa ne comunicati telefonic acest lucru, pentru a
      grabi procesarea cererii de pret
    - cererea de oferta pret, nu presupune obligatia dvs. de cumparare